Bangalore Havaalanı Haberleri: Tatil Trafiği Artarken Bengaluru Kempegowda Uluslararası Havaalanında Kaos; bazı kaçırılan uçuşlar | Bangalore haberl

admin

Administrator
Yetkili
Admin
Global Mod
BENGALURU: Kalabalıklar ve kaos geri döndü Kempegowda Uluslararası Havaalanı (KIA), tatil sezonuna girerken yolcu seyahatlerindeki artış nedeniyle özellikle sabah saatlerinde. Pazartesi günü havalimanı terminalinin dışında, check-in kontuarlarında ve kalkış öncesi güvenlik kontrolleri için serpantin kuyrukları oluştu. Hatta bazı yolcular kalkış saatinden iki saat önce gelmelerine rağmen uçağını kaçırdılar.
Cox Town’da ikamet eden Raymond Rozario, Ahmedabad’a giden Akasa Air uçağını yakalamak için Pazartesi günü saat 03:45 civarında KIA’ya ulaştı. “Pazartesi olmasına rağmen, kuyruklar uzun olduğu için havalimanına varmam 30 dakika sürdü. Check-in masasına gidip bagajımı kontrol edip biniş kartımı almam da 30 dakika sürdü. 29 yaşındaki Bangladeşli, sabah 5.35’te uçağa biniş kapısına çılgınca koşan ancak binişine izin verilmeyen 29 yaşındaki Bangladeşli, her şeye rağmen, kalkış öncesi kontrol koca bir 45 dakika sürdü” diye şikayet etti.
Belirtildiği gibi iki saat önce havalimanına gelmesine rağmen uçağını kaçıran Rozario, Gujarat’taki iş toplantısına yetişmek için fahiş bir meblağ ödeyerek sabah 9:55’te başka bir uçak rezervasyonu yapmak zorunda kaldı.
Tatil seyahati başladığından ve birçoğu ülke genelinde çeşitli noktalara uçtuğundan, havaalanı günlük yolcu akışını bir lakhtan fazla görüyor. Geçen haftadan farklı olarak check-in kontuarlarında bekleme süresi bazı durumlarda bir saate kadar çıktı.
Pazartesi günü valizini bırakmak için 1 saat beklemek zorunda kalan Flyer Govind Naik, sıranın fotoğrafıyla sosyal medyadan öfkesini dile getirdi. Bazı yolcular, iç hat taşıyıcılarının bagaj teslimi ve yolcu taşıma işlemlerine öfkelendi. Birkaçı, sınırlı check-in noktalarında uzun kuyruklara yol açan insansız check-in masalarından endişe duyuyordu.
Güvenlik kontrolleri için uzun kuyruklar
Merkezi Endüstriyel Güvenlik Gücü’nün (CISF) kalkış öncesi güvenlik kontrol noktalarında da özellikle sabah saatlerinde kuyruklar uzadı. Bazı yolcular, tarifeli uçuşlarını kaçırma korkusuyla çaresizce hattı kırmaya çalışırken, genellikle kafa karışıklığı hüküm sürüyor.
Pazartesi sabahı birçok kişi kapıya zamanında varamadıkları için uçağını kaçırdı. Yer personeli kaynakları, yolcu sayısındaki artışın kalkış işlemlerinin daha uzun sürmesi nedeniyle yolcuların 3 saat önceden havalimanında olmaları gerektiğinin bir göstergesi olduğunu söyledi.
Sayaçlar genellikle çalışmıyor
KIA’da biyometrik yüz tanıma yoluyla havayolu yolcularının kağıtsız seyahat etmesini sağlayan DigiYatra kontuarlarının işleyişi, 1 Aralık’taki lansmanından bu yana düzensizdi. Yaygın olarak “Yüzünüz biniş kartınızdır” şeklinde duyurulan DigiYatra kontuarları genellikle barikatlıdır ve işlevsizdir.
Pek çok yolcu, sıraları geçmek için Pazartesi günü DigiYatra’yı seçti, ancak çalışmayan bir sistemle karşılaştı ve geleneksel biniş prosedürleri için sıraya girmek zorunda kaldı. KIA’yı işleten BIAL’den kaynaklar, DigiYatra sürecinin birkaç uçuşla başlayıp önümüzdeki aylarda artarak kademeli olarak hayata geçirildiğini söyledi.