Bengaluru’daki taksi ücretleri, Vayu Vajra’ya daha fazla broşür gönderiyor; yolcu sayısı %140 arttı | Bangalore haberleri

admin

Administrator
Yetkili
Admin
Global Mod
BENGALURU: Kempegowda Uluslararası Havalimanı’na (KIA) gidip gelen taksi ücretleri arttıkça, giderek daha fazla yolcu BMTC’lere geçiyor Vayu Vajra Hizmetler.
Pek çok yolcu, özellikle hafif seyahat eden ve grup halinde seyahat etmeyenler, uygulama tabanlı taksilerin yaklaşık 800-1.300 Rs’ye kıyasla ortalama ücreti sadece Rs 230-Rs 250 olan Vayu Vajra otobüslerine güveniyor. Taksi ücreti ortalama 500-700 Rs arasındaydı.
BMTC verileri, aylık Vayu Vajra yolcu sayısının Ocak ayındaki 1,2 lakh’tan Ekim ayında 2,9 lakh’a yükseldiğini gösteriyor. Yolcu gemilerinden elde edilen aylık gelir, Ocak’ta 2,9 Rs’den Ekim’de 8 crore’a fırladı (kutuya bakın). Vayu Vajra pass sahiplerinin sayısı da artıyor.
Havaalanından şehre Vaju Vajra yolcuları, şehirden KIA’ya göre daha yüksektir. Bunun başlıca nedeni, BMTC otobüslerinin gerçek zamanlı takibinin olmamasıdır. Shantinagar’da ikamet eden Ramesh P, “Eskiden yalnız seyahat etsem bile havaalanından taksiye binerdim. Şimdi taksi ücreti 1.000 Rs’den fazla. BMTC Vayu Vajra ücreti daha düşük. Yolcular tüm koltukları dolduruyor, bu da yavaşlıyor.” aşağı seyahat süresi.”

grafik


@Mallikaarya30’dan gelen bir tweet şöyleydi: “Bu mükemmel havaalanı otobüsü hizmeti için @BMTC_BENGALURU’ya teşekkür ederiz! Bir @Uber’de 1300/- ile karşılaştırıldığında sadece 240/-! Otobüs çok temiz ve personel inanılmaz derecede yardımsever!”
BMTC, 17 güzergahta 110 Vayu Vajra otobüsü işletmektedir. KIA-8 (Elektronik Şehir-KIA), KIA-9 (Kempegowda Otobüs Durağı-KIA), KIA-5 (Banashankari-KIA), KIA-10 (Mysuru Yolu Otobüs Durağı-KIA) gibi güzergahlarda maksimum koruma sağlanmaktadır. Artan patronajın nedeni sorulduğunda üst düzey bir BMTC yetkilisi, “BMTC Vayu Vajra oranı taksi ücretinden daha düşük. Ayrıca KIA’daki ziyaretçi sayısı günlük (geliş ve gidiş dahil) 80.000 civarında. 8, KIA” dedi. -9 ve KIA-5 20 dakika ve diğerleri talebe göre 45 dakika ila 1 saat.”
Hizmetlerin günde 24 saat mevcut olduğunu, ancak sıklığın 23:00 ile 04:00 saatleri arasında daha az olduğunu söyledi. “O dönemde de sefer sıklığını artırmayı planlıyoruz. Tüm otobüslerde nakitsiz ödeme için QR kodlu biletleme var.” Yetkili, grup halinde seyahat eden yolculara indirim sunma konusunda acil bir planlarının olmadığını söyledi. “Bu tür yolculara indirimler sunmak için bir çevrimiçi rezervasyon tesisi başlatmamız gerekecek” diye ekledi.
Bazı yolcular, birçok Vayu Vajra Volvo otobüsünün değiştirilmesi gerektiğini söyledi. Bir yolcu, “Bazı otobüslerde klimalar çalışmıyor ve koltuklar kirli. BMTC, bunun yerine AC e-otobüsleri tanıtmalı” dedi.