BMRCL, Bengaluru’nun İlk 65 Metrelik Açık Ağ Kirişini Ray Üzerinden Başlattı | Bangalore haberleri

admin

Administrator
Yetkili
Admin
Global Mod


BENGALURU: Whitefield Metrosu (Mor Hattın Byappanahalli’den Whitefield’a uzatılması) için bir kilometre taşı olarak, Bangalore Metro Rail Corporation Limited (BMRCL) Cuma günü Byappanahalli yakınlarındaki Benniganahalli’de bir demiryolu hattı üzerinden şehrin ilk Açık Ağ Kirişinin (OWG) lansmanını tamamladı. .
Yetkililer, 550 tonluk, 65 fit uzunluğundaki bir OWG’yi elektrikli ray üzerinden fırlatmanın karmaşık bir görev olduğunu söyledi. Hint demiryolları çalışmalar sırasında Bengaluru-Salem demiryolu bölümünde hizmetlerin askıya alındığını duyurdu.
Bir BMRCL kaynağı, “OWG fırlatma çalışması sabah 10:30’da başladı. Öğleden sonra 14:30’da 60 metre itildi ve kalan 5 metre akşam 17:00’de tamamlandı” dedi.
Bu çalışma BMRCL tarafından yüklenici ITD Cem JV ile birlikte gerçekleştirildi ve Byappanahalli ile KR Puram arasındaki ana eksik halka olduğu için Whitefield Metrosu için büyük bir destek olacak. BMRCL, Whitefield-KR Puram için Mart son tarihini ve kalan KR Puram-Byappanahalli için Haziran son tarihini belirledi.
BMRCL yaptığı basın açıklamasında, hareket halindeki trenlerin serbest hareketini sağlamak için ray ile OWG’nin altı arasındaki mesafenin 8,4 m olduğunu belirtti. Açık gövde kirişinin toplam yüksekliği 9,6 m olup, küresel mesnetler kullanılmıştır.
Birçok Metro tutkunu memnuniyetle karşıladı. Bir Metro aktivisti, “OWG’nin lansmanının bu şekilde tamamlanmasıyla birlikte, Byappanahalli ve Tin Factory arasındaki üst geçidin tamamlanması için altı bölümlü açıklık daha kaldı. Bu bölüm, Haziran-Temmuz ayına kadar faaliyete geçmelidir” dedi.
güney Batı Demiryolu Metro’nun Benniganahalli’deki hemzemin geçidi için kompozit kiriş yerine açık ağ kiriş konusunda ısrar etmişti. Ancak çelik sıkıntısı, SWR’den izin almanın gecikmesi vb. faktörler çalışmayı geciktirdi.
Yetkililer, OWG’nin başlatılmasının bölümün en büyük engellerinden biri olduğunu söyledi. BMRCL lansmanı 23 Aralık olarak planlamış olsa da, 10 Ocak’a ve tekrar 20 Ocak’a ertelendi.
Bir TOI raporunun ardından BMRCL, 22 Aralık’ta yaptığı açıklamada şunları söyledi: “OWG’nin lansmanı birkaç gün ertelendi. Bunun nedeni, çok sayıda Yüksek Mukavemetli Friction Grip cıvatalarının takılması ve bunların tasarım torku Kaynakları, SWR’nin işin çizim ve güvenlik yönergelerine göre tamamlanmadığını tespit etmesi nedeniyle fırlatmanın ertelendiğini söyledi.