Bruhat Bengaluru Mahanagara Palike: Çukurları dolduruyoruz ama yeniden ortaya çıkıyorlar | Bangalore haberleri

admin

Administrator
Yetkili
Admin
Global Mod
Yazan: Pavan Kumar Patel
BENGALURU: Bruhat Bengaluru Mahanagara Palike’nin Fix My Street mobil uygulaması 1 Ocak 2023’ten itibaren halka yeniden açılacak. Bu, vatandaşların kötü yol koşulları ve çukurlar hakkında şikayette bulunmalarına olanak tanır.
Fix My Street, beş yıl önce piyasaya sürüldü ve teknik bir aksaklıktan sonra 2019’da halkın kullanımına kapatıldı. O zamandan beri yalnızca belirlenen çukurların ayrıntılarını, fotoğraflarını ve coğrafi konum ayrıntılarını yükleyen BBMP yetkilileri tarafından kullanıldı. Bu çukurları düzeltme egzersizi de uygulamaya yüklenmiştir. Vatandaşların sorunları çözmek için departman mühendisleri ve seçilmiş temsilcilerle doğrudan bağlantı kurmasını sağlamak için başlatıldı.
Emniyet Müdürü BBMP, çukurların şehirde kalıcı bir sorun haline geldiğini kabul ediyor Tuşar Giri Nath 31 Aralık Salı günü çukurların bulunması ve onarılması için son tarih.
Son yağmurların şehirde daha fazla çukur oluşmasına neden olduğunu ve bunların onarımının devam eden bir süreç olduğunu söyledi. “Bugün Bengaluru çukurunu serbest ilan etsek bile, çukurların yarın yüzeye çıkma olasılığı yüksek. Ancak sorunu çözmek için çalışıyoruz.” Giri Nathan söz konusu.
Yetkililere, 31 Aralık’a kadar ana yollardaki çukurları tespit edip onarma talimatı verdiğini de sözlerine ekledi. “Çukurları doldurmak, her yağmurdan sonra düzenli bir uygulamadır. Sokağımı Onar uygulaması aracılığıyla, görevlilerimiz çukurları tespit edecek ve kesinlikle onları hızlı bir şekilde kapatacaktır.”
Sivil ajansların çeşitli amaçlarla yolları kazması ve onları düzgün bir şekilde doldurmaması Bengaluru’nun laneti olmaya devam ediyor. Giri Nath, “Nisan ayından itibaren belediye yetkilileri kestikleri bölümün tamamını restore etmelidir. Bu cephedeki herhangi bir ihmalden bölge düzeyindeki mühendisler sorumlu tutulacaktır” dedi.
Belediyeden yardım istendiğini de söyledi. Hint Bilim Enstitüsü (IISc) bir fizibilite çalışması yürütecek ve beyaz tavanın yerini almayı hedeflediği hızlı yol teknolojisine ilişkin bulguları sunacak. Bir hızlı yol projesi beyaz tepeden %20-25 daha pahalıdır. BBMP şefi, yeni yüksek hızlı teknoloji ile 1 km’lik bir yol inşa etmenin 9.3 Rs’ye mal olacağını, beyaz kaplamanın ise 7.5 Rs gerektireceğini söyledi ve hükümetin ayrıntılı bir IISc raporu aldıktan sonra bir telefon açacağını da sözlerine ekledi.