Thiruvananthapuram: De Thiruvananthapuram Uluslararası Havaalanı Ltd. (TIAL), hava trafiği yeniden toparlanırken ve trafik Covid öncesi seviyeleri aşarken yıl sonu yolcu sıkışıklığını gidermek için çeşitli girişimlerde bulundu.
Aralık 2022’de yolcu trafiği geçen yılın Aralık ayına göre %30’dan fazla artarak günde ortalama 10.500’e ulaştı.
TIAL, sorunsuz bir seyahat deneyimi için uluslararası yolculardan en az üç saat erken ve iç hat yolculardan iki saat erken bildirimde bulunmalarını istedi.
“Kara tarafı güvenlik personeli, indirme noktasında herhangi bir sıkışıklık olmamasını ve yolcuların terminale kolay erişimini sağlıyor. Günün en yoğun olduğu hareketler ve trafiğin yoğun olduğu saatler belirlenecek ve tüm yolcu temas noktalarında yeterli insan gücü konuşlandırılacak” dedi.
TIAL ayrıca yolcular için daha fazla perakende ve yiyecek ve içecek seçeneğine sahiptir.
Aralık 2022’de yolcu trafiği geçen yılın Aralık ayına göre %30’dan fazla artarak günde ortalama 10.500’e ulaştı.
TIAL, sorunsuz bir seyahat deneyimi için uluslararası yolculardan en az üç saat erken ve iç hat yolculardan iki saat erken bildirimde bulunmalarını istedi.
“Kara tarafı güvenlik personeli, indirme noktasında herhangi bir sıkışıklık olmamasını ve yolcuların terminale kolay erişimini sağlıyor. Günün en yoğun olduğu hareketler ve trafiğin yoğun olduğu saatler belirlenecek ve tüm yolcu temas noktalarında yeterli insan gücü konuşlandırılacak” dedi.
TIAL ayrıca yolcular için daha fazla perakende ve yiyecek ve içecek seçeneğine sahiptir.