Netizenler: Bengaluru’da trafik polislerinin ağaçların arkasına, virajların yakınına saklanmasına izin vermeyin | Bangalore haberleri

admin

Administrator
Yetkili
Admin
Global Mod
BENGALURU: Bengaluru’nun yeni trafik polisi şefinin acil öncelikleri neler olmalı? Ma Saleem? TOI’nin Twitter hesabında bu etkiye bir poz @TOIBengaluru Bengaluralılardan ezici bir yanıt gördü ve birçok kişinin değer verdiği önerilerden biri “Trafik Polis sürücülere para cezası vermek için ağaçların arkasına saklanmayı bırakmalı; bunun yerine kavşaklarda görünür olmalı ve ihlalleri önlemelidir.”
Trafik polislerinin sürücülerde bir kusur bulmaya çalışırken yollarda saklambaç oynaması yaygın olduğundan, çoğunluğun duyguları anlaşılır. Netizenler, polis memurlarının para cezası toplamak yerine trafik yönetimine ve düzenlemeye odaklanması durumunda Bengaluru’daki trafik sorunlarının önlenebileceğine inanıyor.
Jay Prashant, bir netizen, polisin sürücüleri yakalamak için saklanmak yerine kavşaklarda kendilerini oldukça görünür hale getirmesi durumunda, şehrin trafik ihlallerinin yaklaşık yüzde 75’inin gerçekleşmeyeceğini söyledi. ona katıl, Sridhar Sharma “Umarım polis birincil işi olan trafiği düzenlemeye başvurur. Para cezalarını toplamak arka planda kalabilir lütfen (sic).”
Netizenler, polis görünürse ve yasadışı park etme de sona ererse, trafiğin yollarda akacağını ve birkaç haydut sürücü tarafından durdurulmayacağını düşünüyor. Davalılardan biri Saleem’e polisin dolambaçlı yollarda olmamasını önerirken, başka bir internet kullanıcısı olan Khadeer, “Para cezalarını toplamak yerine tüm polisleri trafiği yönlendirmeye koyun (sic)” dedi.
Sürücülerin çoğu, hareketin, araç belgelerini kontrol etme bahanesiyle sürücüleri tutuklayan alt düzey polis memurları arasındaki yolsuzluğu da azaltacağına inanıyor. Hatta çileden çıkmış bir vatandaş tuhaf bir talepte bulundu: “En azından rüşvet miktarını gerçek ceza (sic) miktarının %10’u olarak ayarlayın.”
Birçok netizen, trafik polisinin BBMP, BWSSB ve Bescom gibi sivil toplum kuruluşlarıyla koordinasyon kurması ve yolların bakımlı olmasını sağlaması gerektiğini önerdi. Yetersiz altyapının yükünü sadece vatandaşların çekmediğini, aynı zamanda bu tür sorunların olduğu bölgelerdeki trafik akışını yöneten polisin de lojistik kabuslarla karşı karşıya olduğunu söylediler. Netizenler, araç hareketi yöneticileri olarak trafik polisinin trafiği etkileyecek altyapı geliştirmeleriyle ilgili kararların bir parçası olması gerektiğini söyledi.
Ayrıca, polisin projelerinden kaynaklanan kazalar için çeşitli sivil kurumları dava edebilmesi ve sorumlu tutabilmesi gerektiğini ileri sürdüler. Bir diğer talep de kentteki ağır araç trafiğinin 06.00-22.00 saatleri arasında sınırlandırılmasıydı.