Thiruvananthapuram: De Akıllı şehir Thiruvananthapuram Ltd (SCTL) ve şehir şirketi, şehirdeki halka açık bisiklet paylaşımı yoluyla son mil bağlantı şemasını canlandırmayı planlıyor. Şema zaten Kochi’de işlevseldir.
Proje için şehirde yaklaşık 200 elektrikli bisikletin tanıtılması bekleniyor.
Halka açık bisiklet paylaşımı, başlangıçta Thiruvananthapuram Akıllı Şehir teklifinin bir parçasıydı. Daha sonra projenin bir kamu-özel ortaklığı (PPP) modeli kapsamında uygulanmasına karar verildi. Ancak, projenin fizibilitesi hakkında endişeler vardı.
Projeyi durdurmanın ana nedeni, yer yetersizliği nedeniyle şehirde özel bisiklet yolları inşa etmenin zorluğuydu. Şehirdeki yolların engebeli doğası da başka bir zorluk oluşturuyordu.
Program için çok fazla müşteri olmayacağı tahmin ediliyordu. Ayrıca projeyi yürütecek firmaya reklam fırsatları sunuldu. Sözleşmenin yerine getirilmesindeki zorluklar nedeniyle bu devam etmedi. Yeni plan, pedal desteği seçeneğine sahip olacak e-döngüleri tanıtmaktır.
Koçi’deki bisiklet paylaşım sistemi için açılan ihaleye göre, hizmet sağlayıcıdan iskele tabanlı bir sistem olması durumunda her istasyon için saha incelemeleri yapması ve ayrıntılı çizimleri ve bölgedeki her bir otoparkın yerleşim planını sağlaması istendi. istasyonun/otoparkın yerleşimini ve konumunu mevcut sokak öğelerine göre gösteren iskelesiz bir sistem durumu. İlk aşamada, SCTL ve şirket, otobüs istasyonlarında, otobüs duraklarında, tren istasyonlarında ve çeşitli kurumların yerlerinde yaklaşık 200 e-bisiklet kullanmayı planlıyor.
2021 yılında Akıllı Şehir projesinde sadece bisiklet kullanımına ayrılan alanlar için ilk adımın atılması kapsamında, şehirde belirlenen güzergâhlar bisiklet koridorlarına dönüştürülmüştür.
Yetkililer, şehrin e-bisiklet paylaşım programı için özel parkurların belirlenmeyeceğini söyledi.
E-bisiklet paylaşım planı, SCTL ve şirket şehirde e-arabaları ve e-çekçekleri uygulamada başarısız olunca tanıtıldı. E-çekçekler, şehirdeki paylaşımlı hareketlilik programlarını teşvik etmek için tasarlanmıştır.
Eski belediye başkanı K Sreekumar Ağustos ayında e-çekçekleri işaretlemişti. Paylaşılan hareketliliği başlatma planı, Covid-19’un yayılması nedeniyle ertelendi.
Sosyal mesafeyi sağlayacak şekilde tasarım değiştirilirken, pandemi sürecinde e-çekçeklerle paylaşımlı hareketliliğin başlatılmayacağı önerildi. Program için seçilen yararlanıcılar, onları normal binek otomobiller gibi kullanmaları için eğitim ve talimatlar aldı. Bazı yararlanıcılar evde şarj etmenin elektrik faturasıyla ilgili endişelerini dile getirirken, bazıları da aracın sağladığı güçten şikayetçi oldu.
Proje için şehirde yaklaşık 200 elektrikli bisikletin tanıtılması bekleniyor.
Halka açık bisiklet paylaşımı, başlangıçta Thiruvananthapuram Akıllı Şehir teklifinin bir parçasıydı. Daha sonra projenin bir kamu-özel ortaklığı (PPP) modeli kapsamında uygulanmasına karar verildi. Ancak, projenin fizibilitesi hakkında endişeler vardı.
Projeyi durdurmanın ana nedeni, yer yetersizliği nedeniyle şehirde özel bisiklet yolları inşa etmenin zorluğuydu. Şehirdeki yolların engebeli doğası da başka bir zorluk oluşturuyordu.
Program için çok fazla müşteri olmayacağı tahmin ediliyordu. Ayrıca projeyi yürütecek firmaya reklam fırsatları sunuldu. Sözleşmenin yerine getirilmesindeki zorluklar nedeniyle bu devam etmedi. Yeni plan, pedal desteği seçeneğine sahip olacak e-döngüleri tanıtmaktır.
Koçi’deki bisiklet paylaşım sistemi için açılan ihaleye göre, hizmet sağlayıcıdan iskele tabanlı bir sistem olması durumunda her istasyon için saha incelemeleri yapması ve ayrıntılı çizimleri ve bölgedeki her bir otoparkın yerleşim planını sağlaması istendi. istasyonun/otoparkın yerleşimini ve konumunu mevcut sokak öğelerine göre gösteren iskelesiz bir sistem durumu. İlk aşamada, SCTL ve şirket, otobüs istasyonlarında, otobüs duraklarında, tren istasyonlarında ve çeşitli kurumların yerlerinde yaklaşık 200 e-bisiklet kullanmayı planlıyor.
2021 yılında Akıllı Şehir projesinde sadece bisiklet kullanımına ayrılan alanlar için ilk adımın atılması kapsamında, şehirde belirlenen güzergâhlar bisiklet koridorlarına dönüştürülmüştür.
Yetkililer, şehrin e-bisiklet paylaşım programı için özel parkurların belirlenmeyeceğini söyledi.
E-bisiklet paylaşım planı, SCTL ve şirket şehirde e-arabaları ve e-çekçekleri uygulamada başarısız olunca tanıtıldı. E-çekçekler, şehirdeki paylaşımlı hareketlilik programlarını teşvik etmek için tasarlanmıştır.
Eski belediye başkanı K Sreekumar Ağustos ayında e-çekçekleri işaretlemişti. Paylaşılan hareketliliği başlatma planı, Covid-19’un yayılması nedeniyle ertelendi.
Sosyal mesafeyi sağlayacak şekilde tasarım değiştirilirken, pandemi sürecinde e-çekçeklerle paylaşımlı hareketliliğin başlatılmayacağı önerildi. Program için seçilen yararlanıcılar, onları normal binek otomobiller gibi kullanmaları için eğitim ve talimatlar aldı. Bazı yararlanıcılar evde şarj etmenin elektrik faturasıyla ilgili endişelerini dile getirirken, bazıları da aracın sağladığı güçten şikayetçi oldu.