Son 5 yılda, Ramanagara bölgesi Bengaluru-Mysuru otoyolunun en ölümcül bölgesi oldu | Bangalore haberleri

admin

Administrator
Yetkili
Admin
Global Mod
BENGALURU: Verilere göre, Bengaluru-Mysuru ulusal karayolunun başkentin dış mahallelerinden Ramanagara ilçesine kadar olan kısmı, son beş yılda Mandya ilçesinden Mysuru’nun dış mahallelerine kadar uzanan bölgeye kıyasla araç kazalarında daha fazla can aldı. ulusal polisten.
2019’dan 2023 Şubat ayının sonuna kadar, Bengaluru-Ramanagara bölümünde 393 ölümlü trafik kazasında 448 kişi hayatını kaybederken, Mandya-Mysuru bölümünde 378 ölümlü trafik kazasında 390 kişi öldü. Mysuru şehir sınırları içinde yer alan NH streçinde eşit sayıda ölümcül kazada 23 kişi daha öldü.

bengaluru_ramnagara_stretch


Ramanagara uzantısı, Bengaluru’nun eteklerinde Kengeri’yi geçen NICE Road kavşağından başlar ve Ramanagara ilçe sınırının Mandya tarafında Nidaghatta’da sona erer.
Başkentten Nidaghatta’ya giden Bengaluru-Mysuru yolundaki bir otoyol kısmen tamamlandı. Otoyolun Bengaluru-Nidaghatta bölümü geçen yılın sonlarında araçlara açılırken ve bu hafta başlarında resmi olarak açılışı yapılırken, Mysuru’ya kadar kalan kısımda çalışmalar devam ediyor. ADGP R Hitendra, kazaların çoğunun nedeninin hız yapma ve sürücü ihmali olduğunu söyledi.
Kıdemli bir IPS görevlisine göre, otoyolun inşasından önce daha fazla kafa kafaya çarpışma vakası yaşandı. “Artık arkadan sürüş veya yayaların üzerinden geçme veya tali yollardan ana anayola çıkan araçlara çarpma vakaları daha fazla oluyor” dedi. “Pek çok yerde paralel yollarda çukurlar olduğu için kötü durumda. Bu tür yerlerde geceleri daha fazla kaza bildiriliyor.”
Başka bir kıdemli IPS yetkilisi, otoyol boyunca birçok noktada onarım için sapmaların da kazalara katkıda bulunduğunu, çünkü sürücülerin işaretleri oldukça geç fark edip sonunda onlara çarptığını söyledi.