Son mil bağlantısı, Bengaluru’daki Malleswaram metro istasyonlarından kaçıyor | Bangalore haberleri

admin

Administrator
Yetkili
Admin
Global Mod


BENGALURU: 75 yaşındaki Ramaswamy ABD, otomatik çekçeklerin aradan geçmesi için acı verecek kadar uzun beklemelere katlanıyor Mantri Meydanı Malleswaram Metro İstasyonu son mil bağlantısının olmaması sayesinde Yeşil Hat ve ikametgahı boyunca.
Otomatik çekçek sürücüleri, mesafe kısa olduğu için yolculukları reddediyor ve minimum ücreti iki veya üç katına talep ediyor. Malleswaram’ın diğer tarafındaki Srirampura metro istasyonuna inenler veya bu istasyona girenler de aynı kötü durumla karşı karşıya.
Malleswaram’ın çoğu cepleri, Srirampura ve Mantri Square istasyonlarına 2 ila 2,5 km uzaklıktadır. Ancak istasyonlar 2014 yılında halka açıldığından bu yana banliyö deneyimi değişmedi ve istasyonlarda otomobiller için minimum bekleme süresi hala 15 dakika.
Malleswaram, 15th Cross’ta yaşayan Ramaswamy’nin içinde bulunduğu kötü durum, oranın yaşlı vatandaşlarının çoğu tarafından paylaşılıyor. Bölgedeki yoğun trafik, dar ve dik kaldırımlar ve bitmek bilmeyen altyapı çalışmaları gençleri bile erteleyebilir. Bangalore Metropolitan Transport Corporation (BMTC), sakinlerin besleyici hizmetleri sağlamak için çeşitli taleplerde bulunmasına rağmen yolcuların yardımına koşamadı. Ramaswamy, TOI’ye bu sorun nedeniyle metroyla fazla seyahat etmediğini, ancak metro hizmetlerine bağımlı olanların her gün sıkıntı çekmek zorunda kaldığını söyledi.
Daha önce (BMTC tarafından) minibüs sağlanması için bir teklif vardı, ancak bu yerden çıkmadı. Malleswaram’ın başka bir sakini olan Preeti MS, “Kentsel Kara Taşımacılığı Müdürlüğü (DULT) de bu plana dahil oldu, ancak bir süre sonra önerilen projenin uygulanamaz olduğu ilan edildi. Proje sıfırdan başlamadı ve sorunu daha da artırdı” dedi. .
Preeti, her iki metro istasyonunda da otomatik çekçek almanın park yeri bulmanın yanı sıra büyük bir görev olduğunu söyledi. Otomatik çekçek sürücüleri, kısa mesafeler göz önüne alındığında bir yolculuğa katılmayabilirken, hiçbir istasyonda belirlenmiş bir park alanı yoktur. Sürücülerden minimum 30 Rs yerine 70 Rs-100 Rs ücret alınacağını söyledi. Park yeri olmadığı için sürücüler yollara park ediyor ve trafik sıkışıklığına neden oluyor. “BMTC imdada yetişmediği sürece sorun devam edecek. Bu aynı zamanda insanları metroya binmekten caydırıyor ve işe gidip gelenler fahiş araba ücretleri ödemek zorunda kalıyor.”
Malleswaram Swabhimana Girişimi (MIS) başkanı Rekha Chari, Malleswaram’ın bir yerleşim merkezi olduğunu ve çoğunun işe metroyla gittiğini söyledi. Besleyici otobüslerin saatin ihtiyacı olduğunu, hem Bangalore Metro Rail Corporation Limited’in (BMRCL) hem de BMTC’nin bir araya gelip ele alması gereken bir şey olduğunu söyledi.