T’PURAM: Eyalet Tüketici Uyuşmazlıkları Komisyonu 2 lakh Rs para cezası verdi Etihad Havayolları Thiruvananthapuram’dan Türkiye’ye seyahat ederken havayollarının kendilerine verdiği zihinsel acı ve rahatsızlık için 25 lakh Rs tazminat isteyen yaşlı bir çiftin altı yaşındaki bir şikayetinde Los Angeles ve 2015’te.
Yaşlı çift, K Kumaran Karthikappally’den Kusabhadran ve Radhamany Alappuzha Bölgesi havayolları tarafından gerçekleştirilen uçuşların ertelendiği/yeniden planlandığı iddiası sonucunda maruz kaldıkları güçlüklerin tazmin edilmesini talep etmişlerdir.
Çift, Thiruvananthapuram aracılığıyla Los Angeles, California, ABD’ye iki gidiş-dönüş bileti rezervasyonu yapmıştı. Abu Dabi 3 Şubat 2015’te 76.249 Rs ödeyerek. Abu Dabi’den Los Angeles’a giden bağlantılı uçuşu, Thiruvananthapuram’dan Abu Dabi’ye bir saat geç vardığı için kaçırdılar. Bağlantılı uçuşu kaçırdıkları için, hava yolları onları bir araya getirdi. New York Los Angeles’a bağlantılı bir uçuşu yakalamak için uçuş, ancak onları bilgilendirmeden veya izinlerini istemeden. Zorlu bir çileden sonra, gidecekleri yere 13 saat geç vardıkları bildirildi.
Komisyon emrinde, başka bir sektör aracılığıyla alternatif düzenlemeler yapmak yerine, şikayetçilerin yaşı göz önüne alındığında, havayollarının Abu Dabi’den Los Angeles’a doğrudan bir uçuş ayarlayabileceğini söyledi. Ayrıca, havayolları tarafından sunulan, Thiruvananthapuram’dan gelen uçuşun kötü hava nedeniyle ertelendiği iddiasını kanıtlayacak hiçbir belge bulunmadığını kaydetti. Abu Dabi’den New York üzerinden biletlerin yeniden yönlendirilmesi de şikayetçilerin bilgisi dışında gerçekleşti.
Komisyon, havayollarına, şikayetçilerin her birine, şikayetin yapıldığı tarihten itibaren iptal başına %8 faizle birlikte 1 lakh Rs ve şikayetçilere maliyet olarak 10.000 Rs ödeme talimatı verdi.
Yaşlı çift, K Kumaran Karthikappally’den Kusabhadran ve Radhamany Alappuzha Bölgesi havayolları tarafından gerçekleştirilen uçuşların ertelendiği/yeniden planlandığı iddiası sonucunda maruz kaldıkları güçlüklerin tazmin edilmesini talep etmişlerdir.
Çift, Thiruvananthapuram aracılığıyla Los Angeles, California, ABD’ye iki gidiş-dönüş bileti rezervasyonu yapmıştı. Abu Dabi 3 Şubat 2015’te 76.249 Rs ödeyerek. Abu Dabi’den Los Angeles’a giden bağlantılı uçuşu, Thiruvananthapuram’dan Abu Dabi’ye bir saat geç vardığı için kaçırdılar. Bağlantılı uçuşu kaçırdıkları için, hava yolları onları bir araya getirdi. New York Los Angeles’a bağlantılı bir uçuşu yakalamak için uçuş, ancak onları bilgilendirmeden veya izinlerini istemeden. Zorlu bir çileden sonra, gidecekleri yere 13 saat geç vardıkları bildirildi.
Komisyon emrinde, başka bir sektör aracılığıyla alternatif düzenlemeler yapmak yerine, şikayetçilerin yaşı göz önüne alındığında, havayollarının Abu Dabi’den Los Angeles’a doğrudan bir uçuş ayarlayabileceğini söyledi. Ayrıca, havayolları tarafından sunulan, Thiruvananthapuram’dan gelen uçuşun kötü hava nedeniyle ertelendiği iddiasını kanıtlayacak hiçbir belge bulunmadığını kaydetti. Abu Dabi’den New York üzerinden biletlerin yeniden yönlendirilmesi de şikayetçilerin bilgisi dışında gerçekleşti.
Komisyon, havayollarına, şikayetçilerin her birine, şikayetin yapıldığı tarihten itibaren iptal başına %8 faizle birlikte 1 lakh Rs ve şikayetçilere maliyet olarak 10.000 Rs ödeme talimatı verdi.