Thiruvananthapuram: Uzman inceleme komitesi (EAC) Düzenleyici Kıyı Bölgesi kurulması teklifini iade etmiştir (CRZ) ve çevre izni (EC) Vizhinjam liman demiryolu bağlantı şeması, eyalet hükümeti proje için sosyal etki değerlendirmesine (SIA) izin verdi.
Vergi Dairesi, Yönetim Geliştirme Merkezi’nin SED birimine bir çalışma yapması ve bir SED planı hazırlaması için yetki vermiştir.
Balaramapuram, Athiyannur, Pallichal ve Vizhinjam Köylerindeki 5.602 hektarlık arazi, Vizhinjam Uluslararası Limanı’ndan Türkiye’ye demiryolu bağlantısı için satın alınacak. Balaramapuram tren istasyonu.
SED çalışmasına ilişkin bildirim, EAC’nin kısa süre önce değişiklik teklifini, teklifin mevcut teklifin kapsamındaki bir değişiklikle ilgili olduğunu ve AK teklifinde bir değişiklik olarak kabul edilemeyeceğini belirterek AK’ye iade ettiği bir zamanda geldi.
EAC ayrıca proje teklif sahibine ek bilgi ve açıklama sunması talimatını verdi. Önerilen tünelin girişinin gelgitin yükseldiği noktadan sadece 130 metre uzakta olduğu ve bölgenin balıkçı topluluğu tarafından kullanıldığı anlaşıldığından EAC, proje teklif sahibinin tünelin riskine ilişkin ayrıntılı bir çalışma yapması gerektiğini belirtti. sel gelgit dalgaları, siklonlar sırasında ve CRZ alanlarındaki tünel inşaatının balıkçı topluluğu tarafından erişim ve kullanım üzerindeki etkisini incelemek.
Ayrıca, CRZ bölgesinin yer altı tünelleri için kategorize edilmesi ve Kıyı Bölgesi Yönetim Otoritesi (SCZMA) tarafından onaylanması gerektiği belirtildi.
Proje sahibi, tünel inşaatı ve işletiminin akifer, su sistemi ve insan, konut ve ticari altyapı üzerindeki titreşim etkisini incelemekle görevlendirilmiştir.
EAC ayrıca kapsamlı bir hidrolojik ve hidrojeolojik araştırma çağrısında bulundu ve bu, ÇED raporuna dahil edilecek ve proje teklif sahibinden depremselliğin tünelin stabilitesi üzerindeki etkisine ilişkin kapsamlı bir değerlendirme talep etti.
AT onayında değişiklik için sunulan nota göre, mevcut AK’de önerilen demiryolu güzergahının arazi sınırlamaları vardır ve daha fazla Yeniden Yerleşim ve Rehabilitasyon (R&R) ihtiyacı vardır.
Ayrıca güzergah boyunca etkilenmiş olarak dört dini yapı görülmektedir. Notta, bu nedenle, yerleşim yerlerinden doğrudan geçmek ve mevcut yerleşim yerlerine/yapılara verilen zararı en aza indirmek yerine, demiryolunu kara yüzeyinin altından bir tünel aracılığıyla yönlendirmek için ayrı bir güzergah seçeneğinin planlandığı belirtildi.
Vergi Dairesi, Yönetim Geliştirme Merkezi’nin SED birimine bir çalışma yapması ve bir SED planı hazırlaması için yetki vermiştir.
Balaramapuram, Athiyannur, Pallichal ve Vizhinjam Köylerindeki 5.602 hektarlık arazi, Vizhinjam Uluslararası Limanı’ndan Türkiye’ye demiryolu bağlantısı için satın alınacak. Balaramapuram tren istasyonu.
SED çalışmasına ilişkin bildirim, EAC’nin kısa süre önce değişiklik teklifini, teklifin mevcut teklifin kapsamındaki bir değişiklikle ilgili olduğunu ve AK teklifinde bir değişiklik olarak kabul edilemeyeceğini belirterek AK’ye iade ettiği bir zamanda geldi.
EAC ayrıca proje teklif sahibine ek bilgi ve açıklama sunması talimatını verdi. Önerilen tünelin girişinin gelgitin yükseldiği noktadan sadece 130 metre uzakta olduğu ve bölgenin balıkçı topluluğu tarafından kullanıldığı anlaşıldığından EAC, proje teklif sahibinin tünelin riskine ilişkin ayrıntılı bir çalışma yapması gerektiğini belirtti. sel gelgit dalgaları, siklonlar sırasında ve CRZ alanlarındaki tünel inşaatının balıkçı topluluğu tarafından erişim ve kullanım üzerindeki etkisini incelemek.
Ayrıca, CRZ bölgesinin yer altı tünelleri için kategorize edilmesi ve Kıyı Bölgesi Yönetim Otoritesi (SCZMA) tarafından onaylanması gerektiği belirtildi.
Proje sahibi, tünel inşaatı ve işletiminin akifer, su sistemi ve insan, konut ve ticari altyapı üzerindeki titreşim etkisini incelemekle görevlendirilmiştir.
EAC ayrıca kapsamlı bir hidrolojik ve hidrojeolojik araştırma çağrısında bulundu ve bu, ÇED raporuna dahil edilecek ve proje teklif sahibinden depremselliğin tünelin stabilitesi üzerindeki etkisine ilişkin kapsamlı bir değerlendirme talep etti.
AT onayında değişiklik için sunulan nota göre, mevcut AK’de önerilen demiryolu güzergahının arazi sınırlamaları vardır ve daha fazla Yeniden Yerleşim ve Rehabilitasyon (R&R) ihtiyacı vardır.
Ayrıca güzergah boyunca etkilenmiş olarak dört dini yapı görülmektedir. Notta, bu nedenle, yerleşim yerlerinden doğrudan geçmek ve mevcut yerleşim yerlerine/yapılara verilen zararı en aza indirmek yerine, demiryolunu kara yüzeyinin altından bir tünel aracılığıyla yönlendirmek için ayrı bir güzergah seçeneğinin planlandığı belirtildi.